Americká sieť Domino's Pizza v poslednom kvartáli minulého roka prekonala prognózy Wall Street. Prispeli k tomu zmeny jej vernostného programu a partnerstvo pri donáške so spoločnosťou Uber.
Po problémoch so spomalením predaja začiatkom roka 2023 Domino's Pizza v posledných mesiacoch minulého roka spustila viacero iniciatív vrátane akcií. Ponúkla pritom viac výhod v rámci vernostných programov, čo jej pomohlo prilákať klientov.
Celkové tržby Domino's Pizza, ktorá má prevádzky po celom svete vrátane Slovenska, za tri mesiace do konca decembra 2023 vzrástli o 0,8 percenta na 1,40 miliardy dolárov z 1,39 miliardy dolárov v predchádzajúcom roku. Porovnateľné tržby, v prevádzkach otvorených viac ako rok, sa v poslednom štvrťroku zvýšili o 2,8 percenta. Prekonali tak odhady analytikov, ktorí očakávali, že stúpnu o 2,2 percenta.
Čistý zisk spoločnosti vo štvrtom kvartáli mierne klesol o 0,6 percenta na 157,29 milióna dolárov zo 158,30 milióna dolárov rok predtým. Dôvodom však bolo najmä zvýšenie rezervy na dane z príjmu.
Zisk na akciu pritom vzrástol o 1,1 percenta na 4,48 dolára zo 4,43 dolára na akciu v predchádzajúcom roku, zatiaľ čo analytici v priemere očakávali zisk 4,38 dolára na akciu.
Zisk pred zdanením stúpol na 205,50 milióna dolárov zo 189,79 milióna dolárov.
Spoločnosť zvýšila svoju štvrťročnú dividendu o 25 percent na 1,51 dolára na akciu a oznámila dodatočný plán spätného odkúpenia akcií vo výške miliardy dolárov.