„Z môjho pohľadu sú sprostredkovateľský bonus a očkovacia lotéria vrcholom dehonestácie očkovacej kampane, ak vôbec môžeme na Slovensku o nejakej očkovacej kampani rozprávať.
Myslím si, že tých 20 alebo 24 miliónov eur, ktoré sú vyčlenené na očkovaciu lotériu a sprostredkovateľské bonusy, vieme oveľa lepšie využiť v rámci naozaj efektívnej kampane tak, aby sme dostali informácie o očkovaní bližšie k ľuďom... aby sme normálnym ľudským spôsobom ľudí, ktorí ešte nie sú presvedčení a váhajú s očkovaním, informovali o tom, aké môže mať očkovanie prínosy, a ako dokážu chrániť seba, ale aj iných ľudí.
A v neposlednom rade by sme možno vedeli tieto peniaze použiť aj na to aby, aby sme ich dali napríklad ambulantným lekárom za očkovanie.
Tí si musia na očkovanie vyčleniť špeciálny čas, musia si pacientov obvolať, musia s nimi rozprávať - čiže nie je to iba akt pichnutia vakcíny, ale manažment ambulantného lekára pri očkovaní v ambulancii je oveľa náročnejší,“ povedala Zuzana Dolinková pre TREND v rámci svojho rozhovoru o vízií slovenského zdravotníctva.