Niektorých superfanúšikov nenadchol nový produkt od Tesly a na sociálnych sieťach jej to dávajú poriadne pocítiť. „Tesla CyberBeer je totálny odpad. Nielenže je vrchnák HRDZAVÝ, ale aj pivo je nechutné,“ posťažoval sa podľa Business Insideru jeden zo zákazníkov na sociálnej sieti X.

Vyhodené peniaze?

Tesla začala v októbri predávať limitovanú sadu pív obsahujúcu dve fľaše CyberBeeru a dve fľaše CyberSteinu za 150 dolárov. CyberBeer je podľa informácií na stránke firmy svetlý ležiak s dvoma rôznymi druhmi chmeľu a tónmi bylín, korenia, čaju a citrusov. Tmavé CyberSteiny sú zas navrhnuté tak, aby ich fľaše imitovali tvar Cybertrucku, dlho očakávaného elektrického pickupu, ktorý by mohol ísť do výroby ešte tento rok.

Influencera a hrdého majiteľa Tesla Modelu 3 Jeremyho Judkinsa pivo takisto neohúrilo. „Prečo Tesla CyberBeer vyzerá ako niečo, z čoho budem mať otravu alkoholom?“ opýtal sa sledovateľov na sociálnej sieti X. Keď totiž balík otvoril, jedna z fliaš s nápojom bola hrdzavá. Judkinsovi to až tak nevadilo, keďže predpokladá, že väčšina ľudí si pivo nekupuje preto, aby ho aj vypila. „Očakávam, že za 150 dolárov si väčšina ľudí tento set kúpi iba do zbierky a nemá v úmysle ho otvoriť," povedal.

Tesla na žiadosť o komentár nereagovala, takže nie je jasné, koľko sád predala. Na webovej stránke sú už ale vypredané.

Parfum i tequila

Je bežné, že novinky od Tesly sa rozpredajú už pár dní od uvedenia na trh. Vlna kritiky, ktorú si pivo od fanúšikov automobilky vyslúžilo, je pre automobilku novinkou. Firma napríklad ešte v apríli predávala pivo GigaBier, ktoré väčšina zákazníkov na sociálnych sieťach vychválila. Páčil sa im nielen vzhľad fľaše inšpirovaný CyberTruckom, ale aj chuťovo s pivom nemali žiaden problém.

Tesla v roku 2020 uviedla na trh aj značkovú tequilu vo fľaši v tvare blesku za 250 dolárov, ktorá sa vypredala v priebehu niekoľkých hodín. Do niekoľkých dní sa vypredalo dokonca aj všetkých 30-tisíc kusov parfumu od Elona Muska s názvom Burnt Hair.

Zákazníci, ktorí si zakúpili CyberBeer, zrejme očakávali rovnakú kvalitu. „Tesla vždy vytvára jedinečné produkty. Žiadni iní výrobcovia áut nepredávajú to, čo Tesla,“ uzavrel Judkins.

Ďalšie dôležité správy

Tesla Officially Opens Gruenheide Gigafactory
Neprehliadnite

Elon Musk: So Cybertruckom sme si vykopali vlastný hrob. Z Tesly sa vyparili desiatky miliárd