Na fenomén chladničkovej slepoty sa bližšie pozrela agentúra Ipsos v prieskume pre značku Hellmann's z portfólia koncernu Unilever. Uskutočnila ho vo viacerých krajinách, na Slovensku prebehol online vo februári na vzorke 510 respondentov.
Ľudia slepo prehliadajú potraviny v chladničke a odchádzajú od nej s pocitom, že v nej nie je nič na jedenie. Ignorujú tak množstvo stále kvalitných a dobrých potravín, ktoré by mohli skonzumovať. Namiesto toho chladničku zatvoria a objednajú si jedlo s donášku či skočia po rýchle občerstvenie.
Väčšina slepotu "nevidí"
Podobný scenár zažívajú sedemkrát týždenne
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?