Na trhu je iba štyri roky, tržby stále znásobuje a zmenila pohľad na spodnú bielizeň. Česká spoločnosť Snuggs vyrába špeciálne menštruačné nohavičky, ktoré sú vyrobené z moderných materiálov.
Celkovo za svoju existenciu startup Snuggs vybral od investorov 150 miliónov českých korún (v prepočte 6 343 082 eur), informuje český portál E15.
V značke vidia potenciál
Spoluzakladatelia Linda Šejdová a Tomáš Zahradník v súčasnosti na rozvoj získali ďalších viac ako 4,8 milióna eur, ktoré do spoločnosti vložili investori z predchádzajúceho kola - finančná skupina Wood & Company, fond Nation1 a pridali aj Baťovci.
„Rozhodli sme sa investovať do spoločnosti Snuggs, pretože sa nám páči príbeh udržateľných a progresívnych produktov, ktoré vytvorili,“ vyjadril sa Thomas Archer Baťa, pravnuk Tomáša Baťu.
Okrem iného dodal, že v značke Snuggs vidí potenciál stať sa globálnym lídrom v tomto segmente.
„Veríme, že sa Snuggs môže stať globálnym lídrom, pretože spotrebitelia menia svoje nákupné zvyky a hľadajú autentické a originálne značky,“ dodal.
Chcú ísť v šľapajach Škody aj Baťu
Nemožno sa čudovať tomu, že v značke vidia potenciál mnohí investori. Spodnú bielizeň Snuggs už nosí vyše 200-tisíc zákazníkov v Európe, od svojho vzniku predali 750-tisíc kusov menštruačných nohavičiek a vlani zaznamenali rekordný obrat 10,5 milióna eur.
Spoluzakladateľka Linda Šejdová pre portál CzechCrunch uviedla, že sa značka Snuggs stala dominantným lídrom holandského trhu a jedným z troch najväčších hráčov v Nemecku.
„Baťa a Škoda sú jediné dva úspechy z českej histórie, kedy sa značka s produktom pre koncových zákazníkov výrazne presadila aj na Západe. My máme šancu byť ďalší a je to náš cieľ,“ hovorí Tomáš Zahradník.