Algoritmus NeuroBayes, ktorý mal robiť objavy v oblasti časticovej fyziky, profesor uplatnil pri optimalizácii nákladov firiem s rýchloobrátkovým tovarom a v boji proti potravinovému odpadu. Založil si spoločnosť Blue Yonder a algoritmus ponúkol najmä supermarketom a potravinovým reťazcom.

Kaufland aj Coca-Cola

V súčasnosti ho napríklad britský maloobchodný reťazec Morrisons používa na to, aby získal čo najpresnejšie predpovede o tom, aké množstvá zásob potrebuje, aby zbytočne nezaťažoval skladové priestory.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa