Spotrebiteľské správanie prešlo výraznou obrodou. Pandémia totiž zaistila e-commerce významnú podporu. Tržby e-shopov zaznamenali rekordný rast, aktuálne odhadovaný za rok 2020 na slovenskom trhu na dve mld. eur. Darí sa aj českému módnemu predajcovi módy Zoot. Jeho CEO Milan Polák avizoval, že oficiálne prejavili záujem o českú značku Pietro Filipi.
Zoot na výslní
Módny e-shop Zoot má za sebou rok plný noviniek. Pre vysoké náklady bol nútený zavrieť svoje kamenné predajne. Tie nahradil sieťou výdajní v rámci módnych obchodov po celej Českej republike a Slovensku, z ktorých urobil svojich partnerov. „K zmene pomohla pandémia. Ľudia si viac objednávajú tovar domov, takže sa znížila jeho návratnosť, čo bola jedna z motivácii k tomuto kroku,“ potvrdil M. Polák pre E15.
Zalandu sa darí aj vďaka Slovákom. Za druhý štvrťrok predal tovar za takmer tri miliardy eur
Zoot tento rok predstavil aj svoju vlastnú dámsku značku Metropolis. „Z výskumu nám vyplynulo, že naše zákazníčky majú záujem o tento mestský štýl, ktorý nám v ponuke chýbal. Preto sme prišli s našou vlastnou značkou,“ uvádza pre portál Mediaguru.cz Martin Šporcl, Head of Private Labels v Zoote.
Smutný zánik
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?