V septembri vstupuje na slovenský trh v segmente rýchleho doručovania jedla spoločnosť Delivery Hero SE. Vystupovať bude pod značkou Foodpanda.

Služby aktuálne ponúka v Bratislave a v Košiciach, no postupne sa chystá aj do regiónov – konkrétne do Trnavy, Žiliny, Trenčína, Nitry, Banskej Bystrice, Martina, Popradu a Prešova. Okrem jedla do svojho portfólia zaradila tovary a služby príbuzného sortimentu, podobne ako Wolt, Bolt Food či Bistro.sk.

Poslednú spomínanú firmu pred dvomi mesiacmi kúpila od vydavateľstva Ringier Axel Springer Media európska spoločnosť Just Eat Takeaway. Hodnota najväčšej slovenskej donáškovej služby bola v čase predaja 50 miliónov eur.

Bistro.sk je predané za 50 miliónov eur
Neprehliadnite

Svetový líder kupuje slovenskú online donáškovú službu za 50 miliónov eur

Ostatní sú vraj pomalí

Nová donášková platforma tvrdí, že svojím príchodom na Slovensko reaguje na potreby zákazníkov a zapĺňa dieru na trhu.

Silný konkurenčný boj očakávame už aj v menších mestách
Tomáš Beniak, riaditeľ Wolt

„Vidíme veľkú príležitosť a výzvu vyhovieť požiadavke trhu. Zákazníci si žiadajú väčšiu rýchlosť, flexibilnosť, kvalitu služby a intenzívnejšie sociálne prepojenie lokálnych možností. Vieme, že máme potenciál na to, aby sme túto požiadavku dokázali splniť všade tam, kde to má zmysel,“ hovorí Filip Fingl, CEO Foodpanda Slovensko.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa