Chuť nakupovať po pandémii opätovne rastie a je dokonca najvyššia od jari 2020. V druhej polovici apríla sa po dlhých štyroch mesiacoch začali na Slovensku otvárať obchody a prevádzky služieb. Správy o tom, že obchody a nákupné centrá sú preplnené, ihneď zaplavili médiá a sociálne siete.

Nárast tržieb

Zaujímavosťou je, že podľa prieskumu spoločností Datamar a MNFORCE až 70 percentám Bratislavčanov zatvorené prevádzky prekážali. Obchody s oblečením chýbali 17 percentám opýtaných a obchody s obuvou 11 percentám. Najčastejším dôvodom bola absencia možnosti tento sortiment si vyskúšať.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa