Počas Black Friday týždňa Slováci minuli v e-shopoch približne 14,5 milióna eur, čo je o vyše dva milióny eur viac ako vlani. Najväčšie, až 50-percentné zľavy, sa týkali hodiniek a šperkov. Vyššie cenové úpravy, okolo 40 percent, zasiahli erotické pomôcky. Darčekové a párty predmety boli v 30-percentnej akcii. Kozmetika, parfumy, oblečenie a doplnky získali kupujúci lacnejšie približne o štvrtinu.

V novembri celkovo stúpol obrat e-shopov na 52 miliónov eur, čo je takmer o osem miliónov eur viac ako pred rokom. Zákazníci najčastejšie nakupovali elektroniku, oblečenie, doplnky, parfumy a kozmetiku. Trend predlžovania výhodných ponúk pokračoval, pričom akcie často trvali nielen jeden deň, ale aj celý týždeň alebo víkend. Black Friday sa zároveň prirodzene prelial do Cyber Monday výpredajov, čo ďalej zvýšilo aktivitu e-shopov. Online platformy vybavili v novembri viac ako 700-tisíc objednávok.

Ďalšie dôležité správy

Online,Shopping,Concept,,Marketplace,Website,With,Virtual,Interface,Of,Online
Neprehliadnite

Black Friday v USA sklamal, obchodníci lákajú zákazníkov na Cyber Monday