Close,Up,Image,Of,A,Woman,Receiving,And,Opening,A
Zdroj: Shutterstock

1. Kontrola tovaru

Prevzatie tovaru neznamená pre spotrebiteľa automaticky šťastný koniec. Doručený tovar totiž nemusí zodpovedať tomu, čo si pôvodne objednal alebo môže byť poškodený. Preto by ho mal zákazník automaticky po prevzatí skontrolovať a v prípade potreby hneď reagovať. Zabúdať by nemal ani na právo odmietnuť zásielku v prípade, ak je poškodená.

Zákazníci by si tak isto mali uschovať všetky dôkazy o odchýlkach alebo poškodeniach výrobku a postupovať podľa pokynov na stránke predajcu. V prípade internetových nákupov totiž môže zákazník do štrnástich dní od prevzatia tovar bez udania dôvodu vymeniť alebo vrátiť. Niektoré obchody ako bonus alebo za poplatok ponúkajú dlhšie lehoty. Spotrebiteľ by si však mal overiť, či takáto výhoda platí v obchodoch, v ktorých plánuje nakupovať a aké podmienky musí pri návrate tovaru splniť.

Ďalšie dôležité správy

Hľadanie práce.
Neprehliadnite

„Kancelárska myš“, plavčík i pekár. Pozrite si TOP 10 odvetví, kde majú Slováci najnižšie platy