Poľská sieť Biedronka otvorí svoje obchody na Slovensku 5. marca, informoval Maciej Lukowski, zodpovedný za expanziu spoločnosti na Slovensko.
Predajne plánuje mať vo veľkých a malých mestách aj na dedinách v troch formátoch. Prvou predajňou bude obchod v Miloslavove, ktorú postavila slovenská stavebná spoločnosť. „Najprv sa snažíme budovať obchody v malých a stredných mestách, Bratislava je náš ďalší krok,“ informoval Lukowski.
Biedronka ponúkne 3 400 položiek a v segmente čerstvých potravín ich plánuje polovicu odoberať od slovenských dodávateľov, pričom dlhodobým cieľom je mať na pultoch celkovo 40 percent slovenských výrobkov.
Reťazec plánuje rozvíjať sieť v regióne okolo svojho distribučného centra vo Voderadoch pred tým, než bude expandovať do ďalších regiónov. „Zatiaľ nevieme konečný počet obchodov, rozhodnú slovenskí zákazníci,“ povedal Lukowski s tým, že sa chystajú testovať všetky modely svojich obchodov.
Sieť Biedronka vlastní portugalská skupina Jeronimo Martins a s tržbami 23,57 miliardy eur dosiahla vlani na poľskom trhu vo svojom sektore 30-percentný podiel. S viac ako 81-tisíc zamestnancami je najväčším zamestnávateľom v Poľsku.
Ďalšie dôležité správy
