Skupina Aures Holdings predala v júli 8 882 automobilov, čo zároveň predstavuje najsilnejší júlový výsledok v tridsaťjedenročnej histórii spoločnosti. Silný predaj podporila podľa spoločnosti aj kampaň, keď každý 250. zákazník, ktorý si kúpil auto v sieti autocentier AAA Auto a Mototechna, ktoré Aures prevádzkuje, získal palivovú kartu v hodnote 750 eur. Spoločnosť tak rozdala kupujúcim na Slovensku, v Česku a Poľsku karty na nákup paliva v celkovej hodnote 46-tisíc eur.
Predajca zánovných a jazdených vozidiel predal v júli na Slovensku, v Česku a v Poľsku 8 882 automobilov, čo predstavuje medzimesačný nárast o 13 percent. Vyšší dopyt po vozidlách je podľa generálnej riaditeľky skupiny Karolíny Topolovej poznať na všetkých troch trhoch. „Zvýšený záujem evidujeme hlavne v prípade zánovných automobilov, ktoré majú parametre nových áut, ale sú dostupné ihneď a s cenou aj až o štyridsať percent nižšou,“ uviedla Topolová.
Zánovné automobily tvoria 12 percent z celkových predajov skupiny. Najpredávanejším vozidlom v júli bola na Slovensku a v Česku Škoda Octavia, v Poľsku Opel Astra.