Skupina Aures Holdings predala v júli 8 882 automobilov, čo zároveň predstavuje najsilnejší júlový výsledok v tridsaťjedenročnej histórii spoločnosti. Silný predaj podporila podľa spoločnosti aj kampaň, keď každý 250. zákazník, ktorý si kúpil auto v sieti autocentier AAA Auto a Mototechna, ktoré Aures prevádzkuje, získal palivovú kartu v hodnote 750 eur. Spoločnosť tak rozdala kupujúcim na Slovensku, v Česku a Poľsku karty na nákup paliva v celkovej hodnote 46-tisíc eur.

Predajca zánovných a jazdených vozidiel predal v júli na Slovensku, v Česku a v Poľsku 8 882 automobilov, čo predstavuje medzimesačný nárast o 13 percent. Vyšší dopyt po vozidlách je podľa generálnej riaditeľky skupiny Karolíny Topolovej poznať na všetkých troch trhoch. „Zvýšený záujem evidujeme hlavne v prípade zánovných automobilov, ktoré majú parametre nových áut, ale sú dostupné ihneď a s cenou aj až o štyridsať percent nižšou,“ uviedla Topolová.

Zánovné automobily tvoria 12 percent z celkových predajov skupiny. Najpredávanejším vozidlom v júli bola na Slovensku a v Česku Škoda Octavia, v Poľsku Opel Astra.

Ďalšie dôležité správy

Hlavné mesto spúšťa nový režim parkovania na Tyršovom nábreží pri Starom moste v bratislavskej Petržalke. Zavádza spoplatnenie krátkodobého parkovania hodinovou sadzbou. Novými pravidlami chce minimalizovať dlhodobé parkovanie, zároveň chce poskytnúť dve bezplatné hodiny na šport či kultúru. Po novom bude cez pracovné dni v čase od 7.00 do 17.00 h prvé dve hodiny parkovania zdarma, každá ďalšia hodina bude spoplatnená dvoma eurami. Rovnako zadarmo budú prvé dve hodiny parkovania aj cez pracovné
Neprehliadnite

Počet ponúkaných ojazdených áut na Slovensku rastie, zvyšujú sa aj ceny vozidiel