Sieť reštaurácií Applebee’s vie, že hostia si v dnešných časoch strážia obsah peňaženiek čoraz viac. Jej reakcia na tento trend je lákavá, no zároveň veľmi nebezpečná, píše agentúra Bloomberg. Firma totiž do ponuky zaradila margaritu za jeden dolár, ktorú dôvtipne nazvala Dollarita.
Koktail do reštaurácie v štvrtom štvrťroku prilákal oveľa viac hostí, prezradil v stredu investorom John Peyton, výkonný riaditeľ Applebee’s a vlastník IHOP spoločnosti Dine Brands Global.
Dodal, že zaujal najmä mladšiu klientelu vrátane zákazníkov, ktorí v reštaurácii predtým ešte nikdy neboli. Novinka navyše spôsobila nárast predajov a ziskov, pretože vyše 90 percent hostí, ktorí si ho objednali, si do objednávok pridali ďalšiu položku.
„Musíme vynaložiť snahu navyše, aby sme zabezpečili, že z ich peňaženky dostaneme viac než spravodlivý podiel. O to sa snažíme kreatívnymi, presvedčivými a hodnotovo orientovanými propagačnými akciami, ktoré sú jedinečné,“ zdôraznil Peyton.