Americká spoločnosť Apple sa ospravedlnila za reklamu na svoj najnovší iPad Pro, ktorá naštvala množstvo umelcov a zákazníkov. Spoločnosť tiež uviedla, že nebude reklamu vysielať v televízii, ako pôvodne plánovala.

Reklama, ktorá zobrazuje hydraulický lis, ktorý drví množstvo predmetov, ako hudobné nástroje, televízory, knihy, fotoaparáty, plechovky s farbou, vyvolala na sociálnej sieti negatívne reakcie.

Video malo demonštrovať, ako bola kreativita stlačená do najnovšieho iPadu. Viacerí kritici však uvádzali, že reklama v skutočnosti zobrazuje, ako technológia likviduje kreativitu.

Viceprezident Applu pre marketingovú komunikáciu Tor Myhren vo vyhlásení pre magazín AdAge uviedol, že kreativita je v DNA Applu a pre firmu je nesmierne dôležité navrhovať produkty, ktoré ju podporujú.

Reklama má na účte na sociálnej sieti X generálneho riaditeľa Tima Cooka vyše 56 miliónov zobrazení. Je pod ňou množstvo negatívnych reakcií.

Ďalšie dôležité správy

Ilustračná fotografia.
Neprehliadnite

Apple vyvolal vlnu kritiky svojou kontroverznou reklamou. Ničí v nej kreativitu