Celková hodnota všetkých značiek v rebríčku stúpla o 5,7 percenta na 2,13 bilióna dolárov. Celkom 26 značiek vykázalo dvojciferný percentuálny rast hodnoty. Najrýchlejšie rastúcim sa stal sektor luxusu. Hodnota deviatich jeho značiek, ako Gucci, Louis Vuitton alebo Chanel, sa medziročne zvýšila o 11 percent. Z jednotlivých značiek najviac vzrástla hodnota Mastercard, ktorý si pripísal 25 percent.
Polovicu značiek v prvej desiatke tvoria technologické. Tento rok však vypadol z prvej desiatky Facebook, nahradil ho Disney. Nováčikovia v rebríčku sú firma Uber na 87. mieste a LinkedIn na 98. priečke. Medzi 100 najhodnotnejších značiek sa po šiestich rokoch vrátil tiež Dell.
Spoločnosť Interbrand do výpočtu hodnoty značiek zahŕňa napríklad finančné výsledky produktov a služieb ponúkaných pod danou značkou či vplyv značky na zákazníka. Rebríček 100 najhodnotnejších značiek zostavuje už 20 rokov.
Interbrand upozornil, že od začiatku sa v rebríčku do dnešného dňa udržalo iba 31 značiek, vrátane Disney, Nike a Gucci. Naopak z rebríčka vypadlo 137 značiek, vrátane spoločností Nokia a MTV. Coca-Cola a Microsoft sú potom jedinými značkami, ktoré sa po celú dobu udržali v prvej desiatke.