Nový produkt sa v dohľadnom čase hitom nákupných pultov nestane. Úrad pre daň z alkoholu a tabaku síce najprv povolenie na predaj vydal, následne však uviedol, že išlo o omyl. Spoločnosť už oznámila, že sa pokúsi povolenie získať opätovne.
Ak by federálne úrady alkohol v prášku povolili, na regály obchodov v USA by sa dostal už na jeseň tohto roka. Výrobca plánoval aj jeho on-line predaj. Balenie by obsahovalo aj jednoduchý návod na použitie, stačilo by prášok zmiešať s vodou a nápoj by bol na svete.
Za hlavnú výhodu výrobca udáva skladnosť a ľahké prenášanie produktu. Jeho tvorca Mark Philips uviedol, že je určený aktívnym ľuďom a dokonca športovcom. Podľa neho majú aj oni právo vychutnať si obľúbené miešané drinky po namáhavej túre či na stanovačke bez toho, aby so sebou museli vláčiť ťažké fľaše.
Objavili sa však aj obavy, že by sa alkohol ľahšie dostal k tínedžerom a na miesta, kde je jeho konzumácia zakázaná. Rovnako existuje riziko, že by sa mohli ľudia pokúšať koncentrát šnupať, pred čím varuje na svojej internetovej stránke aj sám výrobca.
Populárne by mohli byť najmä kokteily vo forme prášku. Spoločnosť uviedla, že na trh plánuje uviesť Mojito, Cosmopolitan, Powderitu (prášková obdoba Margarity) a Lemon Drop. Neskôr by sa mohol do predaja dostať aj tvrdý alkohol v prášku, konkrétne rum a vodka.