Česká Alza, ktorá patrí medzi najväčšie e-shopy pôsobiace aj na slovenskom trhu, oznámila vznik nového portálu Alza Marketplace – trhoviska, prostredníctvom ktorého chce prepojiť ďalšie menšie e-shopy a výrobcov so svojimi zákazníkmi. Rozvoj Marketplace je pre Alzu dôležitý najmä vďaka tomu, že zákazníci sa dostanú k širšej ponuke tovarov z viacerých kategórií ako napríklad nábytok, alkohol či móda.
Alza sa rozširuje
Pre dodávateľov a výrobcov Marketplace predstavuje veľmi silnú platformu, pomocou ktorej sa dostanú k novým zákazníkom. Tieto predajné kanály sú v súčasnosti svetovým trendom v oblasti e-commerce a prevádzkujú ho aj svetoví giganti ako eBay či Amazon. Výnimkou však nie je ani hlavný konkurent Alzy, e-shop Mall. Ten sa podľa finančných výsledkov dostal prvýkrát do zisku, pričom nemalú zásluhu na tom má aj dobre fungujúci Marketplace.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?