Analytici v ankete agentúry Reuters v priemere odhadovali, že tržby dosiahnu 30,2 miliardy jüanov (vyše 4 miliardy eur). Firma tiež oznámila, že príjmy z predaja tovaru cez mobilné zariadenia vzrástli o 119 percent na 17,5 miliardy jüanov (2,3 miliardy eur), počet aktívnych mobilných používateľov sa zvýšil o 39 percent.

Čistý zisk sa znížil na 7,14 miliardy jüanov (963 miliónov eur). V rovnakom období vlaňajšieho roku dosiahol zisk Alibaby 30,8 miliardy jüanov (4,15 miliardy eur).

Hrubý objem obchodov za prvý štvrťrok účtovného roku stúpol o 24 percent na 837 miliárd jüanov (takmer 113 miliárd eur). Tento ukazovateľ meria hodnotu obchodných transakcií uskutočnených prostredníctvom firemných platforiem ostatnými predajcami. Alibaba v júni predpovedala, že objem obchodných transakcií sa jej do roku 2020 zvýši na takmer dvojnásobok.

Alibaba vyrovnáva spomaľovanie rastu výnosov z internetového predaja na domácom trhu expanziou do ďalších sektorov a do zahraničia. V poslednom čase sa púšťa najmä na pole médií a filmového priemyslu. Investuje aj do cloudových služieb a samoriadených automobilov.