Analytici zo spoločnosti Euromonitor International, ktorá sa zaoberá výskumom trhu, sa pozreli na to, ako sa v rokoch 2019 až 2030 budú vyvíjať domácnosti a ako sa ich vývoj podpíše na tom, aké bude ich zákaznícke správanie. Teda na čo budú míňať svoje peniaze. V štúdii s názvom Budúcnosť rodiny. Trendy v zákazníckych výdavkoch sa pozreli na to, ktoré domácnosti budú rásť a ktorým najviac porastú výdavky.

Domácnosti s jedným človekom

Domácnosti s jedným človekom majú najmenšiu kúpnu silu zo všetkých domácností.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa