Už skôr Adidas uviedol, že chce predať aj svoje menšie golfové značky Adams a Ashworth. Vlani v auguste potom poveril investičnú banku Guggenheim Partners, aby preskúmala strategické možnosti jeho golfového podnikania.
Adidas už minulý týždeň uviedol, že jeho zisk v prvom štvrťroku stúpol o 38 percent na 35 miliónov eur a príjmy o 17 percent na 4,8 miliardy eur. Súčasne zvýšil svoj výhľad predaja a zisku na celý tento rok.
V stredu spoločnosť zverejnila podrobnejšie výsledky, ktoré ukázali, že tržby golfovej divízie bez zahrnutia vplyvu zmien výmenných kurzov klesli o jedno percento na 275 miliónov eur. Na celkových tržbách potom mali podiel zhruba šesť percent, napísala agentúra Reuters.
Adidas kúpil značku TaylorMade v roku 1997, spolu so značkou Salomon, a urobil z nej najväčšieho golfového dodávateľa. Značku Ashworth kúpil v roku 2008 za 72,8 milióna dolárov a Adams o štyri roky neskôr za 70 miliónov dolárov. Firma vyrába tiež golfovú obuv a vybavenie pod značkou Adidas, túto výrobu si chce ponechať.