Telenovela pokračuje. Koaličná kríza na Slovensku je stále aktuálnou témou, momentálne sledujeme zákopovú vojnu. Riešenie je, zdá sa, stále v nedohľadne. Isté je iba to, že najdôležitejším hráčom ostáva šéf parlamentu a hnutia Sme rodina Boris Kollár. Práve on môže premiéra Igora Matoviča (OĽaNO) tlakom prinútiť, aby vety o nevyhnutnej rekonštrukcii vládneho kabinetu neskončili ako fraška. Aj keď oba tábory – SaS a Za ľudí na jednej strane a hnutie OĽaNO na tej druhej deklarovali pokoj zbraní, dočasné prímerie nevydržalo.

„Výsledky za tento týždeň. Moje: v pondelok 2 000 000 Sputnik V, v stredu 100 000 Pfizer/BioNTech, v nedeľu 15 000 AstraZeneca. Navyše vakcíny pre viac ako milión ľudí. Kolegove: celý týždeň len vulgárne nadávky, klamstvá, útoky, ohovárania a intrigy. Pre ľudí vôbec nič,“ zhodnotil na sociálnej sieti I. Matovič prácu svojho ministra hospodárstva Richarda Sulíka (SaS). Predseda vlády sa tak stále drží svojej vlastnej verzii príbehu.

Koaliční poslanci pristúpili k podpisu Koaličnej zmluvy. Pridali sa tak k podpisom lídrov koaličných strán a hnutí OĽaNO, Sme rodina, SaS a Za ľudí. Na snímke zľava líder hnutia Sme rodina Boris Kollár, podpredsedníčka strany Za ľudí Veronika Remišová, líder hnutia OľaNo Igor Matovič  a predseda strany SaS Richar Sulík počas brífingu pred podpisom Koaličnej zmluvy na Bratislavskom hrade v Bratislave 2. apríla 2020. FOTO TASR - Jaroslav Novák
Neprehliadnite

Top udalosti v politike: Polčas rozpadu Za ľudí a mediátor Boris Kollár

Podľa neho je to celé iba o nákupe ruských vakcín. Nepomohlo, že SaS aj strana Za ľudí komunikovali iné problémy, ako je napríklad choas, vďaka ktorému sa na Slovensku neriešia neodkladné záležitosti. „Čakal som, že bude z toho humbuk, ale že super správu pre Slovensko niekto využije ako zámienku na povalenie vlastnej vlády, to som ani len netušil,“ dodal premiér.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa