Vrcholí sezóna vinobraní a burčiakov. Tento nápoj z kvaseného muštu je ideálnym symbolom predvolebnej kampane. Má veľmi špecifickú chuť, ktorá rozdeľuje spoločnosť, po konzumácii spôsobuje hlavybôľ a pokus skrotiť ho v uzavretej fľaši sa môže vypomstiť výbuchom. Napriek tomu v ňom časť ľudí vidí kultúru, ktorá ho časom premení na ušľachtilý produkt – víno.
Väčšinu vína však ušľachtilý osud nečaká, skončí na pultoch hypermarketov v cene pár eur za fľašu či načapovaná do plastových fliaš. Smerovať budú na rôzne večierky, ktorých výsledkom bude opäť hlavybôľ. Najmä ak sa nápoje nepremyslene pomiešajú.
Je pravdepodobné, že hlava bude bolieť aj v nedeľu po volebnom večierku a to bez ohľadu na to, aké nápoje či strany si voliči vyberú. Vo všeobecnosti platí, že volebné programy sú veľmi rozšafné a mnohé sľuby si súčasnej situácii krajina dovoliť nemôže.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?