Doba pandemická nám priniesla viacero výjavov absurdity politických návrhov. Nesporným víťazom tejto kategórie je nikto iný ako bývalý premiér a majster štátnej kasy Igor Matovič. Prejavom jeho neobmedzeného myšlienkového potenciálu je po novom aj očkovacia lotéria. V nedeľu sme mali tú česť byť svedkami premiéry tohto jedinečného marketingového osvietenia.
Očkovacia lotéria – marketingovo celé zle. Matoviča čaká fiasko
Nápad mal možno ušľachtilý cieľ zvýšiť motiváciu na očkovanie, ale potom sa mal autor zamyslieť a poradiť. Takže sme sledovali slovenské spracovanie myšlienky a výsledok je v lufte. Žrebovacia relácia sprevádzaná kultúrnym programom a osobnými príbehmi pravdepodobne zasiahla srdcia televíznych divákov. Predovšetkým urazila ich elementárnu ľudskú dôstojnosť. V snahe presvedčiť národ o prospešnosti očkovania sa všetci daňoví poplatníci museli zložiť na festival gýču a zlého vkusu.
Aká krajina, taká lotéria
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?