Zlatým rolexkám ako symbolu úspechu – ak nie rovno bohatstva – už našťastie dávno odzvonilo. A v dôsledku pandémie a nástupu inteligentných nositeľných zariadení sa zdalo, že pozvoľna zvoní umieračik aj celému švajčiarskemu hodinárskemu odvetviu.
Minuloročné štatistiky boli, samozrejme, tragické. Veď celá tretina nákupov tohto tovaru sa odohráva v duty free shopoch na letiskách, ktoré boli mesiace zatvorené.
Swiss made vracia úder, švajčiarske luxusné hodinky trhajú rekordy
Šéfovia manufaktúr však nesedeli so založenými rukami a nevyčkávali na tichú smrť celej brandže. Začali inovovať, prepisovať pravidlá celého odvetvia, realizovať bolestivé rozhodnutia. A výsledok sa dostavil.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?