V šoubiznise sa pohybuje už dvadsať rokov. Začínal vo Fun rádiu, kde to dotiahol až pred mikrofón. Tam vznikla jeho prezývka Sajfa, z ktorej postupne urobil vyhľadávanú obchodnú značku.
Od príjmov z moderovania relácií v rádiu či televízii, spoločenských akcií a večierkov pre súkromné firmy sa postupne viac presadil na sociálnych sieťach, vďaka ktorým spolupracoval so značkami ako Samsung, Mercedes, O2 či Nespresso.
Reklamné spolupráce v súčasnosti generujú vyše polovice jeho príjmov, ďalších 40 percent ide z moderovania spoločenskozábavných podujatí. Na pár rokov si vyskúšal riadenie bratislavského suši baru Geisha, ktorý založil s priateľmi. Svoj podiel však v roku 2015 predal, lebo sa tomuto biznisu popri iných aktivitách nestíhal venovať.
S manželkou Veronikou Cifrovou Ostrihoňovou vlastnia eseročku Versaj Production, ktorej vlaňajšie tržby dosiahli takmer 350-tisíc eur, pričom od roku 2014 kontinuálne rástli. Na zisky dokáže firma premeniť tretinu obratu.
Matej Cifra pre TREND hovorí, že spolupráce si vyberá podľa toho, či mu je značka sympatická a dokáže sa s ňou stotožniť, ale aj podľa chémie s ľuďmi, ktorí ju zastupujú. Budovanie svojho brandu nemá premyslené na roky dopredu. S určitosťou však môže povedať, že jeho súčasťou je určitá miera provokácie. Vo svojich statusoch, vlogoch či vyjadreniach upozorňuje aj na spoločenské témy, ale na politickú kampaň ho zatiaľ nikto nepresvedčil.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?