Pri kúpe a predaji nehnuteľností sú jasnou prvou voľbou väčšiny majiteľov aj záujemcov. Teraz chcú Nehnuteľnosti.sk intenzívnejšie spolupracovať s realitnými kanceláriami a maklérmi. Prečo je to dôležité a ako to pocítia inzerenti, vysvetlil Lukáš Hladík, head of marketing spoločnosti United Classifieds, ktorej súčasťou je portál Nehnuteľnosti.sk

Tí, čo niekedy kupovali alebo predávali nehnuteľnosť, značku Nehnuteľnosti.sk určite poznajú. Ponúkate aj niečo navyše okrem inzerovania kúpy či predaja?

Nehnuteľnosti.sk už dávno nie sú iba inzertným portálom. Transformovali sme sa na inovatívny realitný portál, ktorého hlavným poslaním je podávať ľuďom pomocnú ruku pri kúpe a predaji nehnuteľností na Slovensku.

Aby sme svojim používateľom čo najviac uľahčili dôležité životné rozhodnutia, prinášame im širokú paletu služieb, vďaka ktorým si môžu oceniť svoju nehnuteľnosť, vypočítať hypotéku, nechať si zasielať notifikácie o nových ponukách, ukladať a porovnávať rôzne nehnuteľnosti, pozrieť sa na trhové dáta či prezerať si novostavby priamo na mape. Zároveň u nás nájdu hodnotný obsah v podobe článkov, podcastov a videí.

Aká je vaša súčasná pozícia na trhu?

Systematickou prácou sa nám podarilo za tie roky vybudovať portál s obrovskou znalosťou, širokou ponukou a vysokou dennou návštevnosťou. Z viacerých prieskumov a analýz zároveň vyplýva, že sme dôveryhodnou značkou, na ktorú sa Slováci radi spoľahnú.

Pri predaji alebo kúpe nehnuteľností si každý druhý Slovák spomenie na portál Nehnuteľnosti.sk ako na prvý. Na to sme nesmierne pyšní, no vnímame to zároveň aj ako veľkú zodpovednosť nielen voči používateľom, ale aj našim klientom.

Aké sú dnes vaše priority?

Jednou z našich hlavných priorít sú teraz vzťahy s našimi klientmi. Považujeme za veľmi dôležité udržiavať s nimi kontakt, pýtať sa ich pravidelne na to, čo ich trápi a s čím by sme im vedeli pomôcť. Iba tak dokážeme prinášať produkty a služby, s ktorými budú spokojní a vďaka ktorým bude rásť aj ich podnikanie. 

Nehnuteľnosti.sk v číslach

• Viac ako 75-tisíc realitných inzerátov v ponuke

• Viac ako 65-tisíc používateľov denne

Ak by bola jedna vec, ktorú by ste si želali, aby sa zmenila na vnímaní vašej značky klientmi, čo by to bolo?

Treba povedať, že Nehnuteľnosti.sk sú pre mnohé realitné kancelárie a ich maklérov významným nositeľom potenciálnych zákazníkov pretavených do realizovaných obchodov, a preto si dovolím tvrdiť, že sme kľúčovým prvkom v kúpnopredajnom procese. Takže ak by som mal povedať jednu vec, ktorú by sme si želali, bolo by to, aby nás klienti vnímali ako relevantných biznisových partnerov.

Napokon v mnohých rozhovoroch s klientmi sa nám potvrdilo, že dopyty z našich portálov majú vysokú kvalitu – ozývajú sa hlavne ľudia s reálnym záujmom o kúpu, čo realitným profesionálom na konci dňa zefektívňuje celú komunikáciu od spracovania dopytu až po samotnú obhliadku.

Akú ďalšiu hodnotu plánujú Nehnuteľnosti.sk priniesť klientom?

Nehuteľnosti.sk sú pre profesionálneho makléra dnes absolútnou nevyhnutnosťou. Aj vzhľadom na plánované aktivity to bude ešte výraznejšie, pretože portál bude nielen významným nositeľom biznisu, ale aj silným brandovým prvkom, vďaka ktorému si budú môcť makléri efektívne a zmysluplne budovať svoje meno.

Čo je víziou značky Nehnuteľnosti.sk?

V najbližších rokoch sa chceme zamerať na systematické zbieranie znalostí o používateľoch, klientoch a trhu a zistenia zohľadniť pri formovaní našej celofiremnej stratégie.

Naším cieľom je, aby nás klienti vnímali ako rovnocenných partnerov vo svojom realitnom podnikaní, aby rozumeli hodnote, ktorú im prinášame a aby si vďaka tomu značku Nehnuteľnosti.sk spájali s vysokou kvalitou a prémiovosťou. Keď to trochu odľahčím, chceme mať s maklérmi kamarátsky vzťah, rozumieť im a zaujímať sa o nich.

Ako to pocítia používatelia?

Ako líder na trhu vnímame istú zodpovednosť za to, aby si ľudia, ktorí riešia také dôležité životné rozhodnutie, akými sú predaj a kúpa nehnuteľností, vybrali toho správneho partnera s odbornými znalosťami v oblasti práva či financovania.

Tiež chceme, aby sa naša spolupráca s klientmi kúpou či predajom nehnuteľnosti nekončila, ale práve naopak, aby sme im vedeli podať pomocnú ruku v oblasti bývania, a to počas celého života.

Tento článok označovaný ako We Know How vznikol v spolupráci s komerčným partnerom.