Na elektrotechnickom veľtrhu IFA v Berlíne ste jediná firma zo Slovenska. S akým cieľom ste sem prišli?
Chceme posilniť značku Sharp na európskom trhu, pretože v ostatných rokoch bola na ústupe. Je to tiež o budovaní dôvery – chceme dať jasne najavo, že to s týmto biznisom myslíme vážne a máme dlhodobú víziu. A do tretice – je tu veľa obchodných partnerov a objednávky na november, december a január sa uzatvárajú práve počas veľtrhu IFA. Od leta máme zazmluvnené televízory za viac ako 135 miliónov eur. Náš cieľ je počas veľtrhu predať televízory za ďalších päťdesiat miliónov eur.
Máte tu silnú konkurenciu. Čím sa snažíte zaujať?
Orientujeme sa skôr na cenu a objem. Máme kapacity na to, aby sme naše televízory vybavili najmodernejšími technológiami, ale snažíme sa vyrábať modely, o ktoré majú ľudia záujem. Hľadajú najmä tenší dizajn, väčšiu uhlopriečku a výhodnú cenu.
Nové televízory už pochádzajú z poľskej fabriky. Čo je hlavným dôvodom presunu výroby z Nového Mesta nad Váhom?
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?