Vozidlo je v meste úplne tiché, a aj keby ste to mohli považovať za samozrejmé, úplný nedostatok vrčania motora alebo hluku pneumatík z neho robí takmer strašidelne tichý spôsob prejazdu od jedného semafora k druhému. Kultivované SUV dáva do popredia izoláciu a pohodlie pasažierov. Prečo zdôrazňujem, že v meste? Lebo pri jazde vyššou rýchlosťou po diaľnici ani ultramasívna akustická ochrana nedokáže zabrániť vnikaniu aerodynamického hluku obrovských kolies do interiéru. Stále je veľmi tiché, ale hranatá karoséria necháva vyniknúť aj zvuk vetra.
Veľkorysý priestor
Auto má aktívne nastavenie tlmenia, väčšinu času je podvozok plyšový a funguje obzvlášť dobre pri diaľničných rýchlostiach. Náhle otrasy alebo výmole však môžu EV9 prekvapiť, občas nie sú tlmiče dostatočne rýchle, čo do kabíny vysiela nežiaduce dunenie.
Rekuperácia má niekoľko režimov: od plachtenia až po efektívnu jazdu na jeden pedál. Nastavenie sa dá ľahko modulovať pomocou pádiel pod volantom. Istý čas som sa snažil aktívne využívať jazdu z kopca pre silnejšiu rekuperáciu a po rovine som zase volil dlhé plachtenie, čo ma však časom prestalo baviť. Neustále pádlovanie som nechal tak, lebo automatika to zvláda výborne.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?