Pozitívny dopad na spoločnosť, životné prostredie, svoje okolie a komunity sa postupne stávajú kľúčovou súčasťou podnikania a marketingu nadnárodných spoločností, ale aj malých a stredných firiem. S neustálym rastom požiadaviek zákazníkov a partnerov firiem na zodpovedné a udržateľné podnikanie, majú spoločnosti a ich manažment problém s efektívnym riadením a sledovaním konkrétnych aktivít.

Podľa prieskumu KPMG, až 72 percent spoločností spájalo svoje obchodné aktivity v roku 2020 s cieľmi udržateľného rozvoja. Malé a stredné podniky majú ťažkosti s uchopením konceptu udržateľnosti a nastavením stratégie. Každý piaty z nich uvádza medzi najväčšími prekážkami nedostatočné zručnosti a know-how v oblasti udržateľnejších postupov a inovácií v tejto oblasti.

Našli medzeru na trhu

Firmám tak chýba jednoduchý a účinný spôsob riadenia a komunikácie udržateľných aktivít voči investorom a stakeholderom - zainteresovaným stranám. Tieto problémy rieši slovenský startup SmartHead, ktorý so svojou digitálnou platformou vypĺňa medzeru na trhu.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa