Sociálna sieť X vlastnená Elonom Muskom sa chystá expandovať do oblasti televízie. Spustí vlastnú aplikáciu pre smart TV, čím priamo vyzve YouTube od spoločnosti Alphabet. Aplikácia by mala byť dostupná už čoskoro na väčšine inteligentných televízorov. Umožní aj prepojenie smartfónu s televízorom pre pohodlné sledovanie videí na väčšej obrazovke.
Sieť X na tento účel uzatvorila partnerstvá, aby na platformu prilákala viac profesionálneho obsahu. Jedna z dohôd - exkluzívna šou s Donom Lemonom - však stroskotala.
SpaceX údajne spolupracuje na tajnom projekte špionážnych satelitov pre USA
Spoločnosť plánuje aplikáciu X speňažiť prostredníctvom reklamy a rôznych partnerstiev. Musk sa snaží premeniť X z platformy zameranej na text a obrázky na všestrannejšiu aplikáciu na všetko. Dôvodom je snaha o nájdenie nových zdrojov príjmov a odlíšenie sa od konkurencie. Ako svoje hlavné konkurenčné ciele Musk označil YouTube a LinkedIn.
Za posledných 30 dní si používatelia na platforme X pozreli videá s celkovou dĺžkou 23 miliárd minút.