Američania uprednostnili Cyber Monday, minuli počas neho viac než na Black Friday
Údaje o celkových tržbách ale zostávajú tento rok zmiešané
Údaje o celkových tržbách ale zostávajú tento rok zmiešané
Cestovať za lacnými cenami sa oplatí najmä pri nákupe značkového oblečenia. Domáce spotrebiče sú v zahraničí väčšinou drahšie
Online tržby v Spojených štátoch by iba v pondelok mali dosiahnuť 13,2 miliardy dolárov
Mnohí Američania sa už nehrnú do obchodov, radšej nakupujú online
Česi vyhľadávajú zľavy viac než kedykoľvek predtým, no podiel tovarov v akciách už nestúpa
Nový zákon o ochrane spotrebiteľa, účinný od 1. júla, prísne reguluje falošné recenzie a umelé navyšovanie cien v e-shopoch
Vernostné programy sú na Slovensku veľmi obľúbené. Zákazníci si ich najčastejšie spájajú s nákupom potravín, čerpacími stanicami a drogériami
Hodnotu novostavieb môže už o rok opäť vystreliť smerom hore znížená ponuka nových bytov pre pribrzdenú výstavbu bytových domov a očakávané zníženie úrokov pri hypotékach
Ekonomický rast Číny sa spomaľuje, medzi spotrebiteľskými značkami vypukli cenové vojny
Výpredaje začali v online obchodoch, ale aj nákupných centrách. Slováci často cestujú za výpredajmi aj do zahraničia. Výška zliav sa môže vyšplhať až na 70 percent
Pre žiakov a študentov študujúcich na školách v zahraničí ZSSK ponúka po novom registračný formulár v slovensko-anglickej a slovensko-nemeckej verzii
Veľké čínske internetové obchody sa tento rok vo väčšej miere púšťajú do zľavových akcií. Aktívne k nim povzbudzujú predajcov, s ktorými spolupracujú
Zľavové portály museli pristúpiť k zmene poskytovaného portfólia tovarov a služieb. Erik Richnák, šéf Zľavomatu hovorí, že väčšina sa dnes sústreďuje najmä na zážitkové aktivity či trávenie voľného času.
V prípade zliav ide o doplnok k predtým oznámenej poistnej dotácii. Vzťahuje sa však len na zákazníkov, ktorí si kúpia aktuálny model auta a prevezmú si ho do konca decembra
Vernostný program už nie je len o zbieraní bodov, ale aj o účinnom motivovaní zákazníka. Potravinové reťazce ich komentujú iba vo vzťahu k zákazníkovi, zvyšok je obchodným tajomstvom