Zľavadňa chystá akvizíciu, hľadá investora a s novým produktom plánuje expanziu do cudziny
Výška zľavy je hlavným faktorom rozhodovania sa o nákupe len pre desatinu zákazníkov zľavového portálu, hovorí jeho zakladateľ Z. Hoschek
Výška zľavy je hlavným faktorom rozhodovania sa o nákupe len pre desatinu zákazníkov zľavového portálu, hovorí jeho zakladateľ Z. Hoschek
Zľavové portály museli pristúpiť k zmene poskytovaného portfólia tovarov a služieb. Erik Richnák, šéf Zľavomatu hovorí, že väčšina sa dnes sústreďuje najmä na zážitkové aktivity či trávenie voľného času.
Sesterský projekt ZlavaDna.sk neuspel, pokračovať však bude v boji o trh online rezervácií
Tretinová zľava láka zákazníkov do podnikov v čase mimo špičky. Niektorí podnikatelia hovoria o skaze odvetvia
Celodenný vstup do Tatralandie za 9,90 eura. Znížené vstupné do liptovského akvaparku bol najúspešnejší obchod v histórii najväčšieho slovenského zľavového portálu ZľavaDňa.sk.
Podľa májového prieskumu portálu Heureka.sk tri štvrtiny Slovákov nakupujú na internete najmä pre nízke ceny.
Dráči a bezstarostní míňajú s radosťou a relatívne veľa, všeobecne ochota Slovákov míňať za posledné dva roky stúpla, najviac u rozvážnych
V marketingu nový web vsádza na to, že spolupracuje len s overenými portálmi
Zľavový portál kúpil mailové adresy zákazníkov bývalého konkurenta
Čo všetko o nás vedia zľavové portály? A čo by ešte mohli?