December v televíziách: Jojka si polepšila, no stačilo to na prekonanie Markízy?
Decembrový nárast sledovanosti pomohol skupine JOJ zlepšiť trhové podiely.
Decembrový nárast sledovanosti pomohol skupine JOJ zlepšiť trhové podiely.
Moderátor Braňo Král v úvode relácie V politike na TA3 ostro skritizoval súčasnú žurnalistiku.
Peter Bielik odchádza po viac ako dvoch desaťročiach z TA3. Rozhodol sa pre novú kapitolu vo svojej kariére.
Obľúbené Teleráno na Markíze dostáva prestávku. Musí ustúpiť špeciálnemu vysielaniu.
Prinášame prehľad septembrovej výkonnosti všetkých slovenských televíznych skupín, vrátane spravodajských televízií.
Nad 400-tisíc divákov získali aj programy ako diskusné relácie Na telo, či O 5 minút 12, ale aj magazín Nové bývanie
Aj cieľovú skupinu vo veku od 13 do 55 rokov najviac prilákali epizódy seriálov Dunaj, k vašim službám V a Mama na prenájom III
Markizácke programy však obsadili top trojku nespravodajského rebríčka pre cieľovú skupinu vo veku od 13 do 55 rokov
Jediným zástupcom komerčnej Televízie Joj v top päťke rebríčka bola kulinárska šou Bez servítky
Zjednotené deskriptory označia hlavné kategórie obsahu, ktoré môžu byť pre svoju vhodnosť problematické
Komu sa darilo najviac a ktoré programy patrili k najúspešnejším?
Mediálna rada odložila tri podnety na preverenie nelegálneho obsahu na platformách Instagram, YouTube a TikTok
K úspešným programom, ktoré sa dostali do top desiatky sa zaradili aj seriál Duch
Za celý deň získala Skupina Markíza 31,9 percenta trhového podielu, Joj Group mala 24,2 percenta
Rastislav Iliev v roku 2008 začínal v Slovenskom rozhlase, venoval sa komunálnej politike, od roku 2020 prevzal reláciu V politike na TA3