Ničnerobením za rok zarobil takmer 80-tisíc eur. Klienti si cenu za jeho služby určujú sami
Štyridsaťjedenročný Japonec ponúka riešenie na jednu z pandémií 21. storočia. Ročne eviduje približne tisíc žiadostí
Štyridsaťjedenročný Japonec ponúka riešenie na jednu z pandémií 21. storočia. Ročne eviduje približne tisíc žiadostí
AI minulý rok vyčerpala ľudské poznatky, z ktorých sa učila
Energetický sektor poskytuje Moskve najväčší zdroj financovania vojny proti Ukrajine
Ak bude výpadok dlhodobý, mohol by paralyzovať rozhodovaciu činnosť mesta
Preverte si v kvíze TRENDU svoje znalosti interkultúrneho marketingu a psychológie reklamy
Aký je podiel reklamných výdavkov smerujúcich do lineárnej televízie vo vyspelých, zaostalých krajinách a na Slovensku
Aká je budúcnosť biznis modelov v médiách?
Predpovedať budúcu distribúciu mediálnych obsahov je obtiažne
Hoci je to najrýchlejšie rastúci trend, stále dominuje reklamný model
Aj vďaka umelej inteligencii sa mení spôsob, akým sa bude konzumovať obsah vrátane reklamného
Digitálna transformácia zasiahla aj mediálny trh. Sledovanosť televízie klesá a do popredia sa dostávajú nové možnosti konzumácie audiovizuálneho a reklamného obsahu
Štyridsaťjedenročný Japonec ponúka riešenie na jednu z pandémií 21. storočia. Ročne eviduje približne tisíc žiadostí
AI minulý rok vyčerpala ľudské poznatky, z ktorých sa učila
Energetický sektor poskytuje Moskve najväčší zdroj financovania vojny proti Ukrajine
Ak bude výpadok dlhodobý, mohol by paralyzovať rozhodovaciu činnosť mesta