Hermès môže prekonať Louis Vuitton a stať sa najväčšou luxusnou značkou sveta
Hermès sa teší jednému z najpredvídateľnejších profilov rastu, marží a cashflow v luxusnom odvetví
Hermès sa teší jednému z najpredvídateľnejších profilov rastu, marží a cashflow v luxusnom odvetví
V obchodoch luxusnej francúzskej značky sú slová „pravý“ a „falošný“ tabu. Pri hodnotení pravosti sa zamestnanci držia špeciálnych pravidiel
Aj napriek strate dosahuje majetok zakladateľa koncertu LVMH hodnotu 191,6 miliardy dolárov
Spoločnosť to docielila napriek geopolitickému a ekonomickému prostrediu, ktoré je naďalej veľmi neisté
Najbohatší muž sveta zamestnáva na top manažérskych postoch len rodinu. Táto stratégia jednoznačne prináša svoje ovocie.
Pre fanúšikov nie je dôležitý ani tak samotný kufor, ako dvaja odvekí futbaloví rivali
Keď Kering, nadnárodná spoločnosť, ktorá vlastní značku Gucci, a značka Hermes tento týždeň zverejnia svoje tržby, investori budú hľadať známky toho, že skupiny luxusných značiek veria, že bohatí kupujúci sú ochotní zaplatiť za dizajnérske doplnky vyššie sumy.
Značkám ako Louis Vuitton či Moet sa po pandemickom roku znovu darí. Tržby koncernu vzrástli o viac ako polovicu
Klub sa rozšíril už na päť mien