Malé stanice si získavajú divácku pozornosť. Ako menia trh slovenských televízií?
Na slovenskom televíznom trhu hrajú čoraz významnejšiu úlohu menšie tematické stanice.
Na slovenskom televíznom trhu hrajú čoraz významnejšiu úlohu menšie tematické stanice.
Verejnoprávna STVR pripravila na posledný tohtoročný večer mimoriadne bohatú ponuku. Opäť nasadí silnú zostavu zábavných relácií.
Skupina Markíza si v novembri udržala silné prvenstvo na televíznom trhu a výrazne prekonala svoju konkurenciu.
Za týmto účelom vytvorila automobilka už aj samostatnú divíziu s názvom Pro One
Košický predajca každým rokom rastie a všetko nasvedčuje tomu, že výborné čísla bude mať aj za rok 2022
Najsledovanejšie je v povolebnom období spravodajstvo
Rekord zaznamenali aj Noviny TV Joj, ktoré boli najsledovanejšie za ostatných 12 mesiacov
Zem spieva nebola so štartom tretej série trhovým lídrom
Futbal Slovensko – Chorvátsko sledovalo vyše pol milióna ľudí
Na RTVS štartoval v utorok večer nový formát Stará škola
U mladších divákov viedla v piatkovom prime-time Farma
Hosťami prvého vydania nového formátu Joj boli Béla Bugár a Michal Truban
V širšej cieľovke 12+ mala Joj viac divákov s Česko Slovensko má talent a Inkognitom
S odovzdávaním televíznych cien bola Jednotka trhovým lídrom s podielom nad 30 percent
V nedeľu viedol u mladých The Voice, v piatok si líderstvo udržalo Čo ja viem