Sociálne médiá sú influencermi presýtené. Sľubná kariéra už nie je zaručená ako kedysi
Influencerov je dnes všade plno, ich ekonomický význam upadá. Pre mnohých to znamená viac konkurencie a menej príležitostí na úspech
Influencerov je dnes všade plno, ich ekonomický význam upadá. Pre mnohých to znamená viac konkurencie a menej príležitostí na úspech
Mladí voliči majú relatívne nízku úroveň dôvery v mnohých lídrov a inštitúcií vrátane tradičných spravodajských médií. Celebrity sú ale výnimkou
Výrazná vlna nevôle sa strhla medzi tvorcami obsahu po tom, ako chcel Google obmedzovať prezentáciu konkurenčných produktov
Influencerom s najdrahšími príspevkami je športovec. V rebríčku sa nachádza šesť mužov a len dve ženy
Ľudia viac dôverujú priateľom a rodine, odľahčené príspevky o produktoch na sociálnych sieťach sa stali efektívnou propagáciou
Niekdajší nákupný boom sa premenil na boj o každého zákazníka, pričom cenové tlaky a stúpajúce náklady sú neúprosné.
Firmy si vyberajú influencerov a nie naopak. Problémové správanie môže výrazne zamávať predajom
V rebríčku celebrít je päť mužov a päť žien, dve patria do známej rodiny Kardashian-Jenner. Sedem celebrít je z USA, po jednej je zastúpená Argentína, Portugalsko a Kanada. Jednotka rebríčka oslávila tento rok 39 rokov
Pre firmy je dôležitý najmä prienik hodnôt s influencerom. Zaujíma ich však aj zásah, angažovanosť či kvalita obsahu
Podľa odborníkov TikTok nieje ani zďaleka jedinou čínskou aplikáciou, ktorá zbiera údaje od Američanov. Kompetentní by mali skôr riešiť závislosť od sociálnej siete
Influenceri nevedia zhodnotiť, ako veľmi sú uveriteľní. Tieto dáta ich často nezaujímajú, no dostať sa k nim dá
Ak značka vybočí z neutrálnych tém do názorovo vyhranených, časť cieľovej skupiny to pritiahne a časť odradí. Na Slovensku sa už niečo podobne udialo a firme stúpli predaje
Športovec prirovnal krok zo strany spoločnosti za návrat ku komunizmu. V minulosti robil reklamu na širokú škálu produktov či služieb
Najlepšie zarábajúci športovci môžu za príspevok na sociálnej sieti pýtať až pol milióna eur
Virtuálni ľudia našli svoje uplatnenie aj v kamenných obchodoch. V budúcnosti môžu byť ľuďom k dispozícii nepretržite na rôznych pozíciách