Európske združenie autovýrobcov neplánuje v budúcnosti návrat spaľovacích motorov
Návrat spaľovacích motorov je podľa združenia ACEA v súčasnosti „nesprávnou otázkou“
Návrat spaľovacích motorov je podľa združenia ACEA v súčasnosti „nesprávnou otázkou“
Klesajúci dopyt po elektromobiloch a sprísnené emisné pravidlá trápia európskych výrobcov áut, ktorí môžu čeliť miliónovým sankciám
Európskym automobilkám hrozia sankcie, pretože pre spomalenie dopytu po elektromobiloch väčšina výrobcov nebude od budúceho roka schopná splniť prísnejšie pravidlá
Môže trvať niekoľko rokov, dokonca aj desaťročí, kým sa všetky staršie vozidlá nahradia novšími, vybavenými čistejšími a ekologickejšími technológiami
nvironmentálne organizácie požadovali výrazne vyššie ciele a o nových limitoch hovoria ako o „zmrazení súčasnej situácie“
Bez vhodnej sieťovej infraštruktúry a optimalizácie siete neexistuje fungujúci trh ani investičná príťažlivosť
Výroba áut v Európskej únii rástla vlani najrýchlejším tempom za posledných desať rokov
Napriek medziročnému zlepšeniu trh stále zaostáva za úrovňou pred pandémiou
Najviac sa darilo BMW, ktorého predaj vzrástol o takmer tretinu
V celej Európskej únii sa za prvý polrok predalo 5,4 milióna nových osobných áut
Situácia v Únii je pritom iná, alternatívne pohonné jednotky tu postupne získavajú na popularite, hoci aj naďalej vedú dieselové motory
Firma uviedla, že by rada zvýšila kapacitu na výrobu ďalších modelov v tomto závode, ale nespresnila, ktorých
Predaj sa v júni zvýšil vo všetkých členských krajinách s výnimkou Maďarska, na Slovensku stúpol predaj o takmer 14 percent
Európske združenie výrobcov automobilov poukazuje najmä na dopad amerického zákona o znižovaní inflácie a masívne stimulačné schémy Číny
Návrh normy je ukážkovým príkladom nariadenia, ktoré zvýši neistotu ohľadne rozhodnutí aj investícií bez toho, aby prinieslo výhody, skonštatovala generálna riaditeľka ACEA