Najlepšiu rovnováhu medzi prácou a spánkom zaručuje krajina, kde sa pracuje pomenej
Výskum v kontexte štvordňového pracovného týždňa analyzoval dáta z 36 európskych krajín
Výskum v kontexte štvordňového pracovného týždňa analyzoval dáta z 36 európskych krajín
Efektivita sa dá zvýšiť tromi jednoduchým zmenami počas dňa, tvrdí uznávaná neurovedkyňa
V kvíze sa dozviete aj to, koľko ľudí si vie čas efektívne zorganizovať a koľkokrát si priemerný človek kontroluje smartfón a sociálne siete
To, že je niečo naliehavé, neznamená, že je to aj dôležité, hovoria expertky. Človek, ktorý si neorganizuje čas, síce hrá hlavnú rolu svojho života, ale nerežíruje ho
Zatiaľ čo niektoré metódy, ako napríklad pomodoro technika, v skúške časom obstáli, iné získali kritikov
Náhodné prideľovanie exekúcií bola podľa komory spoločensky prospešná, systémová a najmä protikorupčná zmena. Zastavila podozrenia o nekalých dohodách
Ministerstvo tak reagovalo na vyjadrenia Asociácie slovenských inkasných spoločností. Podľa nej je efektivita exekučných konaní nízka a z roka na rok klesá
Rozdiely v efektivite exekútorských úradov pretrvávajú už niekoľko rokov. Najmenej efektívni exekútori vymáhajú v priemere menej ako polovicu z toho, čo najefektívnejší
Skrátenie pracovného týždňa nemusí byť vždy to isté ako skrátenie pracovného času. Štvordňový týždeň môže zamestnanca dohnať dokonca aj k vyhoreniu
Nedostatočné výsledky má na svedomí aj nesprávne nastavená firemná kultúra či neférové odmeňovanie
Sieť samoobslužných pokladní hustne. Niektorí predajcovia ich chcú mať v dohľadnej dobe vo všetkých prevádzkach
Spotify redukuje počet zamestnancov napriek tomu, že sa vrátila k zisku. Prepúštanie sa podľa agentúry Reuters dotkne zhruba 1 500 ľudí
Čas strávený prácou sa za posledný rok znížil o 37 minút, ale úroveň produktivita zostala vysoká
Rozprava o tom, či je práca na diaľku efektívna alebo nie, pretrváva aj naďalej. Výskumy, ktoré ju usvedčujú z poklesu produktivity, sú v tieni tých, ktoré ju ospevujú
Viac ako dvojhodinový míting denne je zdrojom potenciálnych problémov. Problémom je však aj to, ak porady vo firme absentujú