Mladí Číňania sa zbláznili do mliečnych čajov. Výrobcovia začínajú pred konkurenciou utekať
Čínske firmy sa na čoraz presýtenejšom domácom trhu necítia bezpečne. Väčšina z nich vidí východisko v expandovaní do zahraničia
Čínske firmy sa na čoraz presýtenejšom domácom trhu necítia bezpečne. Väčšina z nich vidí východisko v expandovaní do zahraničia
Majetok majiteľov popredných firiem aj napriek znižovaniu cien rastie. Neutíchajúci záujem zákazníkov sa snaží využiť aj čoraz silnejšia konkurencia
Na najväčšom kontinente sa rozvíja trh postavený na ochote ľudí zaplatiť za šálku viac ako storočného čaju až 2 500 eur
Unilever už pred viac ako dvoma rokmi začal prehodnocovať budúcnosť svojej divízie čajov
Najväčší kávový reťazec láka miliardový trh, pripravuje špeciálne príchute a chystá sa poraziť KFC a McDonald's
Čaj zabezpečil nielen bdelú, ale aj zdravšiu a početnejšiu pracovnú silu, ktorá zásobovala rodiaci sa britský priemysel