
Čína zrýchľuje AI revolúciu. Huawei a Alibaba posilňujú technologickú ofenzívu
Peking investuje miliardy do umelej inteligencie, aby sa vyrovnal USA. Huawei zvyšuje výrobu AI čipov, Alibaba chystá rekordné investície do dátových centier
Peking investuje miliardy do umelej inteligencie, aby sa vyrovnal USA. Huawei zvyšuje výrobu AI čipov, Alibaba chystá rekordné investície do dátových centier
Pripravovaná investícia presiahne celkové výdavky firmy na AI a cloud za posledné desaťročie
Zatiaľ čo Nvidia, Meta a OpenAI zapĺňajú titulky, Alibaba so svojím modelom Qwen 2.5 Max ticho vyrástla na jedného z hlavných hráčov
Čínska AI horúčka robí z Alibaby opäť favorita investorov. Spoločnosť, ktorá sa roky borila s regulačnými zásahmi a slabou spotrebou, teraz ťaží z rastúceho dopytu po umelej inteligencii
K rastu príjmov divízie Alibaba Cloud Intelligence prispelo aj rozširovanie umelej inteligencie
Hospodárske zotavenie sa v Číne zastavilo. Druhú najväčšiu ekonomiku sveta naďalej trápi slabý trh s nehnuteľnosťami
Spoločnosť Alibaba prevádzkuje niektoré z najpopulárnejších aplikácií elektronického obchodu v Číne a jej výsledky sa považujú za ukazovateľ hospodárskych trendov
Niekdajší nákupný boom sa premenil na boj o každého zákazníka, pričom cenové tlaky a stúpajúce náklady sú neúprosné.
Športovec bude firme pomáhať s reklamnou kampaňou v rámci šampionátu UEFA Euro 2024
Ako dôvod horšieho hospodárenia Alibaba uviedla stratu z investícií do akcií počas štvrťroka
Čínske služby s umelou inteligenciou v globálnom meradle zaostávajú za západnou konkurenciou
Vedenie Alibaby sa snaží obnoviť dôveru po rozdelení na šesť divízií, zasiahnutí búrlivým obdobím a poklese akcií o 27 percent za posledný rok
S akciami firmy Alibaba sa obchoduje na trhoch v Hongkongu a v USA. Od začiatku tohto roka akcie firmy v Hongkongu klesli o viac ako šesť percent pre rastúce obavy z poklesu zisku
Alibaba sa musí zameriavať na lacnejší tovar, pretože čelí silnejšej konkurencii zo strany čínskych nízkonákladových internetových predajcov
Masívne investície čínskeho obchodu do marketingu zvyšujú ceny za reklamný priestor pre ostatných. Niektoré e-shopy majú s čínskou firmou aj iné problémy