Britský výrobca spotrebiteľského tovaru Unilever uvažuje o predaji niektorých amerických značiek zmrzliny. Hodnota portfólia zahrnujúceho zmrzliny ako Klondike a Breyers sa odhaduje až na 3 miliardy dolárov (2,85 miliardy eur). 

Medzinárodné značky zmrzliny Magnum a Ben & Jerry's však nie sú súčasťou týchto úvah, dodala agentúra, ktorá citovala zdroje oboznámené s diskusiami. Žiadne rozhodnutie však zatiaľ nepadlo a je možné, že spoločnosť sa rozhodne spomínané značky zmrzliny nepredať. Unilever sa k informáciám nevyjadril.

V lete spoločnosť predala práva na značku zmrzliny Ben & Jerry's v Izraeli s cieľom urovnať diplomatický spor. Ten vypukol v minulom roku po tom, ako Ben & Jerry's, dcérska spoločnosť Unileveru, chcela ukončiť predaj zmrzliny vo východnom Jeruzaleme a na západnom brehu Jordánu.

Ďalšie dôležité správy

Banka JPMorgan Chase musí zaplatiť miliardové pokuty.
Neprehliadnite

JPMorgan: Dáta z americkej ekonomiky nie sú také silné ako sa zdá, Fed skončí už čoskoro