Britský výrobca spotrebiteľského tovaru Unilever uvažuje o predaji niektorých amerických značiek zmrzliny. Hodnota portfólia zahrnujúceho zmrzliny ako Klondike a Breyers sa odhaduje až na 3 miliardy dolárov (2,85 miliardy eur).
Medzinárodné značky zmrzliny Magnum a Ben & Jerry's však nie sú súčasťou týchto úvah, dodala agentúra, ktorá citovala zdroje oboznámené s diskusiami. Žiadne rozhodnutie však zatiaľ nepadlo a je možné, že spoločnosť sa rozhodne spomínané značky zmrzliny nepredať. Unilever sa k informáciám nevyjadril.
V lete spoločnosť predala práva na značku zmrzliny Ben & Jerry's v Izraeli s cieľom urovnať diplomatický spor. Ten vypukol v minulom roku po tom, ako Ben & Jerry's, dcérska spoločnosť Unileveru, chcela ukončiť predaj zmrzliny vo východnom Jeruzaleme a na západnom brehu Jordánu.