Vyplýva to z najnovšieho reprezentatívneho prieskumu 365.bank *. Nastavenie všeobecnej populácie reflektuje aj obľúbený vernostný program a predajný portál Gopass, ktorý vstupuje do letnej sezóny s atraktívnou  novinkou. Vďaka spolupráci s 365.bank a Mastercard prináša pre svojich klientov nový balík exkluzívnych výhod pod hlavičkou 365.Gopass.

Domáci podporujú cestovný ruch

Návštevnosť ubytovacích zariadení na Slovensku sa postupne približuje k úrovniam spred pandémie koronavírusu. Kým od januára do apríla roku 2019, ktorý bol z hľadiska štatistík cestovného ruchu rekordný, prišlo na Slovensko dovolenkovať 1,7 milióna turistov, k rovnakému obdobiu tohto roka sa návštevnosť vyšplhala na 1,6 mil. ľudí. Vyplýva to z údajov Štatistického úradu Slovenskej republiky.

Na podporu cestovného ruchu a turizmu na Slovensku prinášajú miestni prevádzkovatelia ubytovacích a gastro zariadení rôzne vernostné programy a benefity. Jednotka v cestovnom ruchu na Slovensku, spoločnosť Tatry mountain resorts, a.s. (TMR), prevádzkuje program Gopass, ktorý prepája cestovanie s voľnočasovými aktivitami. Pomocou tejto aplikácie ponúka možnosť nakupovať v online prostredí zážitky v podobe skipasov, aquapasov, lístkov na lanovky, ubytovania, rôznych zážitkových programov a ďalších zaujímavých služieb z portfólia rezortov TMR.

Ilustračné foto
Zdroj: 365.bank
Ilustračné foto

Do letnej sezóny pritom vstupuje portál Gopass s atraktívnou novinkou. Vďaka spolupráci s 365.bank a Mastercard prináša nový balík exkluzívnych výhod pod značkou 365.Gopass.

„Každý rok sa snažíme našim klientom prinášať novinky nielen v podobe produktov, ale aj technologických riešení, ktoré im uľahčujú a spríjemňujú voľnočasové aktivity v našich rezortoch. Cieľom nášho spojenia s 365.bank a Mastercard bolo priniesť klientom Gopassu ešte väčší komfort pri platení. Vďaka tejto novinke sa klientom pri platení fyzickou či digitálnou kartou 365.bank budú vernostné body alebo v budúcnosti cashback pripočítavať priamo do ich Gopass konta, respektíve na Gopass kartu bez potreby mať ju fyzicky so sebou,“ uvádza riaditeľka obchodu a marketingu TMR Zuzana Ištvánfiová.
 
Podľa prieskumu 365.bank takmer polovica ľudí bude toto leto dovolenkovať na Slovensku. Pobyt doma tak mnohí uprednostnia pred dovolenkou v zahraničí. V rámci finančného správania pritom kladú ľudia na dovolenkách dôraz práve na využívanie zliav. Až 75 percent populácie využíva rôzne druhy zvýhodnení. V tretine prípadov ide o zľavy na vstupy do atrakcií a vodných parkov.
 
„Hlavnou motiváciou, prečo ľudia využívajú v súvislosti s dovolenkovým obdobím zľavy je úspora peňazí, ale aj možnosť dovoliť si viac služieb a zážitkov. Spojenie s platformou Gopass preto považujeme za logický krok, ktorý prinesie našim klientom nielen finančné úspory, ale aj väčší komfort pri platení a dodatočné výhody. Naším cieľom je prinášať inovatívne riešenia, ktoré zjednodušujú každodenné finančné operácie,“ uvádza vedúci produktov v 365.bank Tomáš Barbarič.

Ako to funguje

Technologicky je 365.Gopass založený na jednoduchom prepojení Gopass konta s bankovým účtom klienta v 365.bank, ktorý je držiteľom platobnej karty Mastercard. Vďaka tomu bude môcť získať dodatočné zľavy a benefity v rámci stredísk TMR. 
 
„Dlhodobo a v spolupráci s našimi partnermi sa usilujeme o to, aby všetci držitelia kariet Mastercard mohli bezpečne, jednoducho a rýchlo bezkontaktne platiť a dostávali vždy aj niečo navyše. Či už v podobe výhod a zliav u obchodníkov alebo prístupu k unikátnym zážitkom. Teší ma, že v prípade 365.Gopass sa vďaka unikátnemu prepojeniu Mastercardu, 365.bank a spoločnosti TMR všetky výhody spájajú do komplexnej ponuky, ktorá poteší každého používateľa,“ uvádza generálna riaditeľka spoločnosti Mastercard pre Slovensko a Českú republiku Jana Lvová.

Majitelia 365.Gopass budú môcť siahnuť na tieto  zľavy a výhody:

  • garanciu najnižšej ceny za Aquasezónku až do 31. 7.,
  • garanciu najnižšej ceny za Gopass SKI sezónku až do 30. 11.,
  • „happy hour“, 15-percentnú zľavu v apres-ski baroch a baroch vo vodných parkoch,
  • 1x zľavu na 1-dňový skipass alebo aquapass,
  • 1x večerné lyžovanie zdarma na Bielej Púti,
  • 10-percentnú zľavu vo všetkých obchodoch Tatry Motion,
  • zľavu až do 20 percent na nákup produktov Garmin,
  • bonus 15 eur pri založení účtu v 365.bank pri použití kódu 365GOPASS a splnení ďalších podmienok

Klienti, ktorí zaplatia v prevádzkach TMR bankovou kartou 365.bank budú okrem toho automaticky zaradení do súťaže o zážitky v hodnote 40-tisíc eur  z portfólia ponuky Gopass. Výhercovia sa tak môžu tešiť nielen na skipasy či aquapasy, ale aj na pobyty v hoteloch, zážitkové večere či exkluzívne ceny v podobe produktov Noc na Lomnickom štíte alebo Noc na Chopku.  Komplexné informácie o projekte 365.Gopass nájde verejnosť na webe nekonecnezazitky.sk.

Čo je potrebné na získanie výhod 365.Gopass?

Súčasným klientom 365.bank, ktorí využívajú Gopass stačí, aby si obe kontá prepojili v aplikácii banky, a to prostredníctvom QR kódu. Klienti Gopassu, ktorí nemajú účet v 365.bank a chcú využívať výhody 365.Gopass, si môžu stiahnuť aplikáciu banky v obchode s aplikáciami a na pár klikov si založiť účet z pohodlia domova, ktorý je navyše aj bez poplatku a s množstvom ďalších digitálnych vychytávok.

* Zber dát bol realizovaný prostredníctvom aplikácie Instant Research agentúry Ipsos od 21. 6. do 26. 6. 2024 na vzorke 1018 respondentov.

Táto správa vznikla na základe komerčnej spolupráce v rámci rubriky We Know How