Rovnakú čiastku prestavajú aj dvaja ďalší členovia združenia Ovčiarsko, bratislavský Doprastav a žilinský Váhostav-SK. Zvyšné štyri percentá si do svojich výsledkov zaráta český Metrostav.

Diaľnica D1 je súčasťou medzinárodnej komunikácie E 50 z Paríža cez Norimberg a Prahu, naprieč Ukrajinou do Ruska. Výstavba v okolí Žiliny začne v januári 2014 a má trvať 48 mesiacov. Úsek, na ktorom je podľa Národnej diaľničnej spoločnosti 11 mostov začína v križovatke diaľnic D1 a D3 v Hričovskom Podhradí.

Za križovatkou Hričovské Podhradie sa stočí na východ a prejde tunelmi Ovčiarsko a Žilina. Tie sú tiež súčasťou stavby, spolu majú dĺžku vyše tri kilometre.

Cesta končí tesne pred križovatkou Lietavská Lúčka, ktorá je už súčasťou ďalšieho úseku s tunelom Višňové. Tender na túto časť diaľnice bol vyhlásený koncom roku 2011, ale kvôli námietkam zatiaľ nebol uzatvorený. V hre je po vylúčení opätovne združenie Strabagu a Skanskej, druhú najlacnejšiu ponuku predložilo konzorcium Doprastavu, Metrostavu a Marti Contractors zo švajčiarskeho rodinného holdingu Marti.

Pre Strabag znamená výstavba D1 už druhú veľkú zákazku na výstavbu infraštruktúry v Slovenskej republike v priebehu niekoľkých týždňov. Vedie aj konzorcium, ktoré postaví časť cesty R2 na medzi obcami Pstruša a Kriváň. Tu by mal jeho podiel prevýšiť 70 miliónov eur.