Firma Starbucks v Taliansku spustila do predaja nový rad kávových nápojov s olivovým olejom. Jej cieľom je posilniť svoju trhovú pozíciu, keďže sa tomuto kaviarenskému gigantovi v krajine nepodarilo uchytiť do takej miery, ako by si bol predstavoval, píše agentúra Bloomberg.
Americký reťazec kaviarní bude nápoje z rady Oleato, ktoré obsahujú naparené ovsené mlieko a olivový olej, zatiaľ predávať výlučne v Taliansku. Firma plánuje tieto nápoje koncom tohto roka uviesť aj na trh v Spojených štátoch, Japonsku, Spojenom kráľovstve či krajinách Blízkeho východu.
Olivový olej je kľúčovou zložkou stredomorskej kuchyne a je známy svojimi blahodarnými účinkami.
Firma Starbucks otvorila v Taliansku svoju prvú pobočku v roku 2018. Odvtedy ju s obľubou navštevujú najmä turisti, keďže väčšina Talianov dáva stále radšej prednosť popíjaniu espressa v malých rodinných kaviarničkách roztrúsených po celom Taliansku.