Firma Starbucks v Taliansku spustila do predaja nový rad kávových nápojov s olivovým olejom. Jej cieľom je posilniť svoju trhovú pozíciu, keďže sa tomuto kaviarenskému gigantovi v krajine nepodarilo uchytiť do takej miery, ako by si bol predstavoval, píše agentúra Bloomberg.

Americký reťazec kaviarní bude nápoje z rady Oleato, ktoré obsahujú naparené ovsené mlieko a olivový olej, zatiaľ predávať výlučne v Taliansku. Firma plánuje tieto nápoje koncom tohto roka uviesť aj na trh v Spojených štátoch, Japonsku, Spojenom kráľovstve či krajinách Blízkeho východu.

Olivový olej je kľúčovou zložkou stredomorskej kuchyne a je známy svojimi blahodarnými účinkami.

Firma Starbucks otvorila v Taliansku svoju prvú pobočku v roku 2018. Odvtedy ju s obľubou navštevujú najmä turisti, keďže väčšina Talianov dáva stále radšej prednosť popíjaniu espressa v malých rodinných kaviarničkách roztrúsených po celom Taliansku.

Ďalšie dôležité správy

WA 23 archív Pittsburgh - Na archívnej snímke z 26. júna 2019 je logo obchodného reťazca kaviarní Starbucks v centre Pittsburghu. Starbucks sa v nedeľu 28. júna 2020 pridal k viacerým svetovým značkám v bojkote reklamného obsahu na Facebooku a na iných sociálnych platformách. Dôvodom je prístup sociálnych sietí k nenávistným a dezinformačným príspevkom, píše americký denník USA Today. Ku kampani #StopHateForProfit sa od minulého týždňa pridali spoločnosti ako The North Face, Unilever, Coca Cola,
Neprehliadnite

Kvartálny zisk Starbucks vzrástol, čínsky trh však sklamal