Slovenská spoločnosť GymBeam, ktorá je v našom regióne lídrom v predaji online výživových doplnkov, predstavila začiatkom roka svoju prvú televíznu kampaň. Kartu stavila tak trochu na kontroverzii, ktorá sa im však v konečnom dôsledku vyplatila.

V spote, ktorý bol vysielaný na Slovensku a v ďalších štyroch krajinách strednej Európy, vystupuje spievajúci kulturista v spodnom prádle. Hlavnou pointou reklamy je vysoká schopnosť tyčiniek preniesť sa do virtuálneho sveta športovcov, kde atmosféru obohacuje operne spievajúci svalovec.

„GymBeam mám rada, som pravidelný zákazník. No keď vidím v TV túto reklamu, okamžite prepínam,“ komentuje diváčka Veronika Ťapajová. Košičania vyvolali cielený rozruch s čím súvisia aj čísla.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa