Na slovenský online trh s potravinami vstúpil nový silný hráč z Česka. Na Slovensku spustil svoj online supermarket s názvom Košík.sk, ktorý je momentálne sprístupnený obyvateľom Bratislavy, Zvolena a ich okolia. Robert Brejc, nadnárodný riaditeľ spoločnosti dodal, že počas nasledujúcich mesiacov bude Košík postupne k dispozícii aj pre zákazníkov z Banskej Bystrice, Žiliny, Nitry, Trnavy, Košíc a Prešova ako aj ich okolia.

Podľa Brejca, je cieľom prostredníctvom pohodlného doručenia tovaru osloviť aj tých ľudí, ktorí online nákupy zatiaľ nepoznajú. „Samozrejme, túto možnosť chceme predstaviť čo najväčšiemu počtu Slovákov. Zároveň si uvedomujeme, že množstvo domácnosti stále nie je úplne pripravených prejsť výlučne na online nakupovanie. Veríme však, že keď Košík vyskúšajú, stane sa ich pravidelným partnerom,“ povedal Brejc. Doplnil, že celková stratégia je nastavená tak, aby veľký nákup stál rovnako alebo menej ako v kamenných supermarketoch, či iných online predajniach.

Dodanie tovaru koncovým zákazníkom bude zabezpečovať rovnako ako v Českej republike aj na Slovensku spoločnosť DODO, ktorá s Košíkom spolupracuje už roky. Z hľadiska sortimentu bude strategickým partnerom Košíku spoločnosť Metro, ktorá bude podporovať online supermarket prostredníctvom svojich regionálnych predajní. Cieľom Košíka je osloviť až dva milióny zákazníkov.

Ďalšie dôležité správy

donaska potravin
Neprehliadnite

Česká skupina Rohlík Group začína expandovať do Nemecka