Tiffany Mastersonová je zakladateľkou dnes už populárnej značky Drunk Elephant, ktorá predáva pleťovú kozmetiku. Pre začínajúcich podnikateľov má jednu radu: „Niekedy jednoducho musíte dôverovať svojej intuícii, aj keď sa vás všetci naokolo budú snažiť presvedčiť, že sa mýlite.“
Sama podobnej dileme čelila ešte pri zakladaní firmy. Keď začínajúcej značke konečne vybrala názov, priatelia aj rodičia jej hovorili, že robí obrovskú chybu, ktorá jej biznis nakoniec pochová. „Mame sa názov vôbec nepáčil. Stará mama povedala, že nič hlúpejšie ešte nepočula,“ priznala pre portál CNBC Mastersonová. Veľa ľudí jej v tom čase prízvukovalo, že názov Drunk Elephant, čo v preklade znamená „opitý slon“, v nich evokuje skôr bar než kozmetickú značku.
Mastersonová sa ale chcela od konkurentov odlíšiť, keďže väčšina z nich v názve používala mená doktorov alebo francúzske slová. Podnikateľka sa nakoniec inšpirovala jednou zo zložiek jej hydratačných krémov – marulovým olejom. „Na internete som objavila video, v ktorom zvieratá v Afrike jedli kvasené plody marule a potom sa im z nich točila hlava,“ vysvetlila Mastersonová.
Pri výbere názvu sa aj napriek varovaniam najbližších rozhodla dôverovať samej sebe, čo sa jej v konečnom dôsledku náramne vyplatilo. V roku 2019 totiž firmu predala japonskej kozmetickej značke Shiseido za 845 miliónov dolárov.
„Ľudia sa pri podnikaní často obracajú na mentorov, nadriadených a priateľov. Mali by však vždy dôverovať svojej intuícii,“ podotkol výkonný riaditeľ LinkedInu Ryan Roslansky. Nádejným podnikateľom poradil zvážiť najprv všetky výhody a riziká, no nakoniec sa rozhodnúť pre možnosť, ktorá sa im bude zdať najsprávnejšia nehľadiac na odporúčania druhých.