Prepad odbytu koncernu Volkswagen (VW) spôsobený koronakrízou sa v júni spomalil. V máji sa odbyt prepadol o tretinu (-33,7 prepad). Za celý prvý polrok sa predaj znížil o 27,4 percenta na 3 900 000 áut. V samotnom 2. kvartáli padol o 31,6 percenta.
Slovenskí investori počas koronakrízy nakupovali akcie firiem
Predaj v ázijsko-pacifickom regióne sa v júni opäť mierne zvýšil (+0,2 percenta). Pokles odbytu v Číne sa spomalil na 3,9 percenta. V západnej Európe sa predaj znížil o 29,9 percenta, V Južnej Amerike o 27 percent a v Severnej Amerike o 22,8 percenta. Prepad sa však vo všetkých regiónoch spomalil.
Spomedzi značiek skupiny sa v júni najmenej darilo Seatu (-40,5 percenta) a značke nákladných áut Scania (-41,3 percenta). Odbyt kmeňovej značky VW klesol o 17,6 percenta (máj: -29,7 percenta). Predaj značky Škoda sa znížil o 16 percent, Audi o 8,1 percent a Porsche len o 1,8 percent.